- Mötets öppnande:
- Närvarande: Sekreteraren noterar deltagarna.
Kerstin, Yvonne, Kent, Lena, Anette, Maria och Sven-Åke.
- Julmarknad på söndag 23/11 kl. 10:00 – 16:00.
Lokalen görs i ordning på torsdag efter stolsgymnastiken.
Kerstin och Sven-Åke köper hem:
Skumtomtar.
Glögg.
Pepparkakor.
Korv och bröd.
Marschaller.
Servetter.
Kaffemuggar och glöggmuggar.
Kent tar eventuellt med eldkorg.
Sven-Åke ansvarar för barförsäljningen.
Lokalen städas och plockas i ordning efter julmarknaden.
