• Mötets öppnande:

 

  • Närvarande: Sekreteraren noterar deltagarna.

Kerstin, Yvonne, Kent, Lena, Anette, Maria och Sven-Åke.

  • Julmarknad på söndag 23/11 kl. 10:00 – 16:00.

Lokalen görs i ordning på torsdag efter stolsgymnastiken.

                             Kerstin och Sven-Åke köper hem:

                                                          Skumtomtar.

                                                          Glögg.

                                                          Pepparkakor.

                                                          Korv och bröd.

                                                          Marschaller.

                                                          Servetter.

                                                          Kaffemuggar och glöggmuggar.

                             Kent tar eventuellt med eldkorg.

                             Sven-Åke ansvarar för barförsäljningen.

                             Lokalen städas och plockas i ordning efter julmarknaden.